Wycena - brama podwieszana przesuwna
towar niedostępny

Opis
PROSTA KONSTRUKCJA – WIELE MOŻLIWOŚCI
Bramy przesuwne podwieszane produkowane są w szerokiej ofercie wymiarów i należą do najbardziej ekonomicznych rozwiązań.
W razie konieczności doświetlenia wnętrza zamkniętego bramą podwieszaną przesuwną istnieje możliwość zastosowania okienek z podwójnej szyby akrylowej. Poziomy lub pionowy układ przeszkleń pozwoli na dopasowanie bramy do wyglądu obiektu.
FUNKCJONALNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
- Osłona szyny jezdnej to walory estetyczne oraz ochrona szyny przed działa-niem opadów atmosferycznych.
- Rolki łożyskowane zapewniają długoletnią i cichą pracę.
- Poszycie bramy wykonane jest z blachy stalowej profilowanej w kształcie trapezu T–10, co zapewnia odpowiednią sztywność poszycia.
- Bramę w wersji z ociepleniem można zamówić w celu poprawy izolacyjności cieplnej obiektu.
- Kratka wentylacyjna montowana w dolnej części bramy, zapewnia utrzymanie przepływu powietrza w pomieszczeniu.
- Połączenia skręcane elementów prowadzących ułatwiają regulację bramy.

WZORY BRAM
Dostępna jest w wersji jedno lub dwuskrzydłowej, w pionowym lub poziomym układzie wypełniona blachą trapezową T - 10. Można ją docieplić, zamontować drzwi przejściowe, przeszklenia lub kratki wentylacyjne.






INFORMACJE DODATKOWE
KOLORY







W oparciu o potrzeby i pomysły poszczególnych klientów, którzy oczekują trwałego, estetycznego i oryginalnego wyglądu oferujemy szeroką gamę kolorystyczną. Dzięki temu dajemy możliwość doboru koloru drzwi do elewacji, okien, czy elementów wykończeniowych obiektu.
Dla Klientów poszukujących bramy w wyjątkowych kolorach przygotowaliśmy ofertę malowania proszkowego z ponad 200 kolorów z palety RAL.
Nowoczesne technologie okleinowania, umożliwiają nam uzyskanie powierzchni o strukturze i kolorze naturalnych odcieni drewna oraz innych odcieni zbliżonych do RAL. By zapewnić stuprocentową satysfakcję wykorzystujemy okleiny wiodących światowych producentów.

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.